H Protech σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραλάβετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν.
Όλα τα έξοδα αποστολής και παραλαβής υπολογίζονται στο τελευταίο βήμα πριν την ολοκλήρωση και πληρωμή της παραγγελίας και προστίθενται στο καλάθι αγορών.
Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε από την διαθεσιμότητα των προϊόντων, τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλεγεί, τη διαθεσιμότητα μεταφορικών μέσων κοκ.
Σε κάθε προϊόν υπάρχουν οι εκτιμώμενες ημέρες παράδοσης αν και συνήθως οι παραγγελίες εκτελούνται ταχύτερα.
Μέσω Courier
Όλες οι αποστολές των προϊόντων μας εκτελούνται μέσω Courier με κόστος 3€ για τα πρώτα 2 κιλά προϊόντων και επιπλέον 1,5 € για κάθε επιπλέον κιλό.
Παραλαβή από το κατάστημά μας
Εάν επιθυμείτε Παραλαβή από το Κατάστημα έχετε τη δυνατότητα να επισκεφθείτε το κατάστημά μας στην οδό Κολοκοτρώνη 15, Καστοριά και να παραλάβετε την παραγγελία σας, αφού πρώτα ενημερωθείτε τηλεφωνικά ή μέσω email για την επιβεβαίωση της.
3. Με δικό σας τρόπο αποστολής ή κατόπιν συνεννόησης με μεταφορική
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας επιλέξτε το πεδίο “Κατόπιν Συνεννόησης” και θα επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2467022577 για να συνεννοηθούμε για τον τρόπο αποστολής. Για ογκώδη αντικείμενα μπορούν να αποσταλούν με δική σας μεταφορική εταιρεία.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2467022577 αφού έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή της παραγγελίας σας.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση ή πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2467022577
Επιστροφή προϊόντων
Πολιτική Επιστροφών
Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης του protech.gr
H επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία – όχι φάκελο).
Oι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με εταιρεία ταχυμεταφορών και όχι με το ταχυδρομείο.
Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.
Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, τοprotech.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι:
Protect Θ κολοκοτρώνη 15 , Καστοριά, Τ.Κ. 52100.
………………………………………………………………………………………………………………
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους αποστολής, προχωρούμε σε αντικατάσταση ή σε επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων, ακολουθώντας την παρακάτω Διαδικασία Επιστροφής:
Συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με τα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών και με χρέωση παραλήπτη. Μέσα στο πακέτο αποστολής, θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς και την απόδειξη αγοράς.
Εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε σε σχετική αντικατάσταση ή πίστωση του αντίστοιχου ποσού σε τραπεζικό σας λογαριασμό, ή πιστωτική εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτόν τον τρόπο.
Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.
………………………………………………………………………………………………………………
Σε περίπτωση αλλαγής με επιθυμία του πελάτη:
Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία, όχι φάκελο).
Τα έξοδα της επιστροφής καλύπτονται από την πλευρά του πελάτη. Προσοχή: η αποστολή μπορεί να γίνει με εταιρία ταχυμεταφορών και όχι απλό ταχυδρομείο.
Το δέμα που θα επιστρέψετε θα πρέπει να συνοδεύεται με μια φωτοτυπία της απόδειξης και τον κωδικό ή τους κωδικούς με τον οποίο ή τους οποίους θέλετε να αντικατασταθεί.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, μας αποστέλλεται τον τραπεζικό σας λογαριασμό (σε περίπτωση που η αρχική πληρωμή είχε πραγματοποιηθεί με κατάθεση ή αντικαταβολή) ή πιστώνουμε την πιστωτική σας κάρτα εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτόν τον τρόπο.
Αφού πραγματοποιηθεί o σχετικός έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα και πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε στην αντικατάστασή του ή στην επιστροφή των χρημάτων.
………………………………………………………………………………………………………………
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Σε κάθε περίπτωση πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης τουProtech.
Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.